فروشگاههای اینترنتی

فروشگاههای اینترنتی

چرا باید از فروشگاههای اینترنتی استفاده کنیم:

امروزه با پیشرفت فضاهای مجازی، مردم به فکر فروش محصولات خود در فضاهای مجازی بخصوص فروشگاههای اینترنتی شده اند .

از همین رو وب سایت 9pasand.ir در راستای بهترین راهها برای کسب درآمد و ایجاد در آمد های اینترنتی گام های متععددی برداشته است.

فروشگاههای اینترنتی

ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی خوب و مطمئن چیست؟

  • رابط کاربری:

منظور ازرابط کاربری ( ui ) یعنی شکل ظاهری سایت فونت و نوشته و استفاده کردن از رنگهایی که کاربر را در سایت نگه دارد.

  • تجربه کاربری:

منظور از تجربه کاربری ( ux ) این است که کاربر با ورود به سایت بتواند به راحتی محصول خود را سرچ کند و در اسرع وقت سفارش دهد.

  • فرایند خرید

منظور از فرایند خرید این است که کاربر با اطمینان خاطر وبا خیال آسوده بتواند خرید اینترنتی خود را انجام دهد

  • جست و جو و دسته بندی محصولات:

منظور این میباشد که کاربر اگر دنبال یک محصولی میگردد همان محصول مورد را نظر را بیابد و سفارش دهد

  • تضمین بهترین کیفیت و قیمت:

منظور این است که به کاربر این اطمینان داده شود که محثول خریداری شده دارای کیفیت خوب و قیمتی متناسب با قیمت بازار می باشد.

  • گارانتی بازگشت وجه و مرجوعی کالا:

منظور این است که به کاربر این اطمینان داده شود که اگر محصول خریداری شده مشکلی داشت بتواند به راحتی محصول را تعویض یا عودت بدهد

  • سیستم اتوماتیک سازی فرایندها:

منظور این است که کاربر به صورت اتوماتیک محصولات خود را بخرد و به صورت اتوماتیک فرایند ارسال هم انجام شود.

  • ارائه تخفیف ها و فرصت های ویژه:

منظور این می باشد که صاحبان فروشگاههای اینترنتی از کدهای تخفیفی در مناسبتها استفاده نمایند.

  • اعتماد سازی در فروشگاه اینترنتی
  • ارسال به موقع و سریع سفارشات

معرفی فروشگاههای اینترنتی برتر ایران در سال 98

  • فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه دیجی کالا با داشتن ده سال سابقه موفقعیتهای بسیاری را در عرضه محصولات با کیفیت و دارای ضمانت بازگشت کالا و دارای قیمت و کیفیتی مناسب می باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا زمانی که کار خود آغاز نمود یک فروشگاه اینترنتی ساده و دارای تنوع محصول کمی بود ولی با ارائه محصولاتی متنوع و با کیفیت و با قیمتی مناسب توانست محبوبیت خود را در میان مردم تثبیت کرده و مردم بجای رفتن به بازار و تلف کردن وقت خود در ترافیک های شهر تهران با چند کلیک محصول خود را سفارش داده و محصول را طی 24 ساعت درب منزل تحویل می نمایند.

مزایای فروشگاه اینترنتی دیجی کالا:

  • سرعت بسیار بالا سایت و جستجوی سریع
  • تجربه کاربری فوق العاده
  • پیشنهادات روزانه جذاب
  • ایمیل مارکتینگ
  • استفاده از موتور برقی جهت کاهش آلودگی هوا
  • بخش TV و بخش MAG
  • راه اندازی بخش بازارچه آنلاین (Marcketplace)
  • امکان مطلع شدن از موجود شدن کالاها
  • سیستم ترغیب به خرید مجدد (دیجی بن)
  • معرفی دقیق کالاهای ارائه شده
  • 7 روز گارانتی کالاهای خریداری شده
  • مشخصات فنی دقیق محصولات
  • ثبت نام سریع در هنگام سفارش
  • نرم افزار مناسب گوشی هوشمند
  • نمایش نسخه سه بعدی کالاهای پر مخاطب

معایب فروشگاه اینترنتی دیجی کالا:

  • کاهش سرعت ارسال سفارشات (به تازگی)
  • عدم پیگیری مجدد پس از لغو سفارش
  • عدم امکان تعقیب دقیق وضعیت سفارش
  • عدم امکان خرید کالاهای مرتبط با یک کالا (خرید گوشی به همراه ضدخش و قلم مخصوص)
  • نداشتن سیستم تخفیف هنگام خرید
  • عدم ارسال و ارائه کلیه کالا ها در یک سبد خرید (به تازگی)
  • عدم ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه که خریدهای زیادی دارند
  • مشخص نبودن وضعیت سفارش پس از تحویل به پیک در تهران و نداشتن راه ارتباطی با فرد پیک موتوری
  • عدم تمایل تحویل کالا در داخل ساختمان و نیاز به رفتن به درب ورودی برای تحویل کالا در تهران
  • نداشتن بخش شکایات مشتریان و عدم پیگیری شکایات
  • نداشتن نرم افزار مخصوص تبلت
  • فروشگاه اینترنتی بامیلو

  • فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

مزایای دیجی استایل:

  • سرعت بسیار بالا سایت و جستجوی سریع
  • تجربه کاربری فوق العاده
  • ایمیل مارکتینگ
  • قرار داد با تمام برند های پوشاک در ایران
  • مهلت تست واقعی جهت پرو لباس 
  • ارایه کلیه کالاها در یک سبد
  • معرفی دقیق کالاهای ارائه شده
  • 7 روز گارانتی کالاهای خریداری شده
  • مشخصات دقیق سایز و رنگ محصولات
  • قرار دادن گزینه راهنمای سایز برای هر محصول
  • ثبت نام سریع در هنگام سفارش
  • نرم افزار مناسب گوشی هوشمند (IOS_Android)

معایب دیجی استایل:

  • عدم پیگیری مجدد پس از لغو سفارش
  • عدم امکان لغو یا تغییر سفارش بعد از ثبت سفارش
  • عدم امکان تعقیب دقیق وضعیت سفارش
  • نداشتن نسخه واکنش گرا
  • نداشتن سیستم تخفیف هنگام خرید
  • نرفتن به سمت بازارچه آنلاین مانند فروشگاه های بزرگ دنیا (Maketplace)
  • عدم ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه که خریدهای زیادی دارند
  • مشخص نبودن وضعیت سفارش پس از تحویل به پیک در تهران و نداشتن راه ارتباطی با فرد پیک موتوری
  • عدم تمایل تحویل کالا در داخل ساختمان و نیاز به رفتن به درب ورودی برای تحویل کالا در تهران
  • نداشتن بخش شکایات مشتریان و عدم پیگیری شکایات
  • نداشتن نرم افزار مخصوص تبلت
فروشگاههای اینترنتی
  • فروشگاه اینترنتی مدیسه
  • فروشگاه اینترنتی زنبیل
  • فروشگاه اینترنتی کالا
  • فروشگاه اینترنتی بانه دات کام

مزایای بانه دات کام:

  • تنوع بالای محصولات با قیمت مناسب و ارزان
  • تضمین اصالت کالا 
  • ارائه تخفیف های روزانه
  • امکان مشاوره تلفنی قبل از خرید
  • سیستم اطلاع دهی بعد از موجود شدن کالا
  • سازگاری بالا در نسخه موبایل
  • سرعت خوب وبسایت و جستجوی سریع
  • هفت روز ضمانت تعویض
  • نقد و بررسی کامل محصولات
  • راه‌اندازی سیستم همکاری در فروش

معایب بانه دات کام:

  • عدم بروز بودن قیمت ها به دلیل نوسانات قیمت ارز
  • اطلاع رسانی ضعیف در پردازش سفارشات
  • عدم وجود اپلیکیشن 
  • نداشتن سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان ( به زودی بخش تیکتینگ اضافه می شود)
  • اجبار نمودن کاربر به عضو شدن در هنگام خرید
  • فروشگاه اینترنتی آلیار
  • فروشگاه اینترنتی مو تن رو

مزایای مو تن رو:

  • دارا بودن فرآیند ثبت نام و ثبت سفارش آسان
  • دارا بودن تیم مشاوره زیبایی جهت پاسخگویی به سوالات کاربران
  • دارا بودن تیم پشتیبانی قوی جهت پاسخگویی به مشکلات کاربران
  • دارا بودن ماژول‌ها و ابزارهای خدماتی مثل کادویابی و امکان چاپ رایگان عکس
  • ارائه تخفیف‌های منظم روزانه
  • ارسال رایگان به نقاط مختلف کشور
  • معرفی دقیق کالای ارائه شده و امکان مقایسه محصولات با یکدیگر
  • وجود شبکه اجتماعی داخل خود سایت (بیوتی کلاب) و ایجاد حس نزدیکی با کاربر
فروشگاههای اینترنتی

معایب فروشگاه اینترنتی مو تن رو:

  • عدم وجود اپلیکیشن
  • عدم ارائه خدمات ویژه به مشتریان خاص
  • عدم پیگیری مجدد پس از لغو سفارش
  • فروشگاه اینترنتی خانومی

مزایای خانومی:

  • معرفی تخصصی محصولات آرایشی بهداشتی برندها
  • ارائه تخفیف های روزانه و دوره ای بر روی کالاهای منتخب
  •  انتشار مقالات به روز و کاربردی در حوزه زیبایی 
  •  امکان مطلع شدن از موجود شدن کالا و تخفیف آن
  •  معرفی دقیق کالاهای ارائه شده، براساس کاتالوگ محصول و توضیحات تولید کننده
  •  ارسال رایگان برای سفارش های تهران و شهرستان 
  • امکان انتخاب اشانتیون 

معایب خانومی:

  •  رابط کاربری جذاب و کاربرپسند ندارد
  •   سرچ سایت ضعیف است و به راحتی نمی توان کالای انتخابی را جست و جو کرد
  •   خانومی اپلیکیشن ندارد و الزاما باید برای سفارش به سایت خانومی مراجعه کرد
  •   با توجه به این که محور فروشگاه آرایشی، بهداشتی و عطر معرفی شده است اما تنوع در حوزه عطر پایین است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *